Domo-kun Cute

Saya doakan...

Assalamualaikum (:

Ini first time update pakai telefon. Well telefon pintar kannn. Tapi nama telefon je pintar kalau cerita bab batteri dia mashaallah bod** nya. Hahaha cepat gila battery drain.

Actually bukan nak cakap pasal ni. Hahaha . Aku nak cakap pasal bapa mertua aku. No I mean bakal bapa mertua aku yg sedang sakit. Semalam masuk hospital tapi tadi dah discharge. Aku taktahu sangat kenapa tapi yg aku jahu Farid pernah cakap yg ayah dia selalu sakit dada. Aku pun buat kesimpulan, mungkin penyakit alteri dimana kolesterol berkumpul di dlm alteri menyebabkan laluan darah jadi sempit lalu tekanan darah pun meningkat. Kepekatan darah meningkat menyebabkan darah susah nak di pam keluar dari jantung atau dibawa masuk ke dalam jantung. Boleh menyebabkan sesak nafas, serangan jantung dan strok.

Ini andaian aku je. Tapi takpelah. farid, saya sentiasa doakan keselamatan dan kesihatan awak dan keluarga. Saya doakan ayah awak cepat sembuh (;

0 komen yang hangat !: