Domo-kun Cute

straight to the point

Assalamualaikum , Salam sejahtera dan Salam Satu Malaysia :)

okay straight to the point. this entry aku buat untuk Farid.
saya tak pernah ,emyesal kenal awak. saya tak harapkn awak jadi yg sempurna untuk saya. tapi apa yg saya harapkn ialah sebuah hubungan yg dimulakan dgn kejujuran dan tiada akhirnya. bukannya hubungan yg dimulakan dgn penipuan dan berakhir dgn penipuan. pasal mimi pasal diyanah dan pasal semuanya, saya tahu dari orang lain atau dgn usaha saya sendiri. nak harap awak jujur? hmm memang tak lah kan . tu je . saya tulis ni sebab ada kawan awak cakap saya mula bosan dan menyesal. sumpah DEMI ALLAH , tidak .

0 komen yang hangat !: