Domo-kun Cute

I MISS YOU SO BADLY .

Assalamualaikum , Salam sejahtera dan Salam Satu Malaysia :)

hye everyone . okay . today is such a sad dy for me . FARID :'( ibu dia amik semua handphone dia and dia dah tak dpat nak contact aku . haihh . kitorang dah plan nak keluar  esok . tapi....hm kenapa jadi macamni Ya Allah . 
Awak , kalau awak tengah baca blog saya sekarang , saya cuma nak awak tahu yang saya rindukan awak sangat sangat. setiap saat saya tunggu berita dari awak. saya terlalu rinduuuu :'(

dulu, bila saya buat salah mesti awak tegur . bila saya tak tutup aurat mesti awak tegur . bila saya bangun lambat mesti awak kejutkan. bila saya takut mesti awak tenangkan . awk sentiasa ada dengan saya . tapi sekarang awak takde . setiap kali saya bangun tidur , takde lagi mesej mesej manja dari awak . saya rindukan semua tu :'(
hubungan kita selalu je ada dugaan . awak kata Allah sayangkan kita. tapi, abah kata Allah takkan turunkan dugaan yang hambanya tak mampu nak lalui. Awakkkk :'( saya tak mampuuuu . saya tak mampu nak lalui semua ni seorang diri . saya tak mampu :'(
saya pernah kata yang saya jarang tengok gambar awak lama lama sebab nanti saya akan menangis sebab rindukn awak. awak tahu tak , sekarang kalau saya tengok gambar awak sekejap pun saya akan menangis. saya rindu awak Farid . semua kenangan kita saya teringat ingat. kita dah lah jauhh . macammana saya nak lalui semua nieeee :'(

awak . apapun yg awak tengah buat dekat sana tu, awak ingatlah okay. yang saya akan tunggu awak sampai bila bila . tak kiralah ianya ambil masa bertahun tahun lamanya , saya akan tunggu awak. kita dah janji yang kita sama sama akan jaga hubungan ni sampai ke jinjang pelamin kan . saya takkan mungkir janji saya. saya harap awak juga begitu. selama ni saya taruh harapan yg sangat tinggi pada awak. supaya awak akan jadi khalifah yg pimpin saya dan zuriat zuriat saya ke syurga suatu hari nanti. akhir kata , saya rindu dan sangat mencintai awak Muhammad Farid Elyman Bin Alzahari :')

0 komen yang hangat !: