Domo-kun Cute

Lets Pray For Our Love :)

Assalamualaikum , Hai Evelibadihh :)

lama tak update . sorry lah , busy sikit . nak uruskan hal sekolah . btw thanks pada semua yg follow blog aku . i will follow back okay . maaf untuk penggunaan aku pada yg lebih dewasa :)

well , nak cakap pasal sweetheart aku sorang ni. semalam jumpa dia . hewhew :D rindu sangat oh . rasanya nak dekat sebulan jugaklah tak jumpa dia lepas aku pindah sekolah .semalam jumpa dia and I was like "aaaaaa  ! rindunya . hahaha"

comel tak ? k dia pakai baju sekolah . haha yela lepas dia balik sekolah terus jumpa aku . haha comel je doe . kitorang rempit pulakk . ingat lagi masa atas motor aku marah marah dia sebab bawk motor laju sangat . baru dapat lesen nk berlagak pulak. haha

 yang ni masa nk balik dah . oku actually dah lama nk buat entry ni tpi takde gambar latest. sekarang dah ada teruslah aku buat. hee . oh lupa nk kenalkan , nama dia MUHAMMAD FARID ELYMAN BIN ALZAHARI. well aku panggil dia Farid je . kekadang tu gedik sikit ada lah panggilan kitorang . sibuk je nk tahu . hahaha . kitorang ni nmpak je ala ala sweet gitu tapi kalau duduk dekat dekat memang bergaduh jelah kerjanya. sekarang dah jauh tahu pulak nak rindu and gaduh jarang jarang . haha Farid ni kannn , suka cari pasal tau . eeee geram siaaaaa . Hello Farid kalau awak baca ni , please lah jgn cari pasal lagi okay , sekali saya smackdown susah awak nnti . haaa .

okay nak share sikit picture kitorang masa hang out . tapi ni gambar lama sikit lah . hee tapi hak peribadi tau . baru sekarang aku tunjuk kt orang .

 masa ni dekat Mid Valley . main bowling , aku plak pakai baju kurung, haha memang best lah kannn *tangan ke bahu :P

okay ni pun dekat Mid tapi before tu kitorang pergi Pavilion . time ni baru je lepas bukak puasa wehh . hha



 oh yaa , ni masa raya . tapi takde lah kitorang kluar just nak tunjuk baju sama . hikhik


nk tahu tak, lagi dua minggu kitorang dah secara  rasminya dah setahun berhubungan . dalam tempoh setaun ni macam macam kitorang dah lalui . pahit manis susah senang berat ringan senang susah semuanya kitorang lalui bersama . sebabtu lahhhh aku SAYANG SANGAT dekat budak Farid ni . hahaha

I LOVE YOU SAYANG

I MISS YOU SAYANG

I NEED YOU SAYANG

AND I ONLY WANT YOU TO GUIDE ME TO JANNAH OKAY . LET PRAY FOR US , MAY OUR LOVE LAST LONG AND INFINITY :)



0 komen yang hangat !: