Domo-kun Cute

Dia Tak Sihat :(

Assalamualaikum , Salam sejahtera dan Salam Satu Malaysia :)

haihh , harini aku sedih sangat . sedih sangat weh . Farid :( dia tak sihat . tahu tak , dah seminggu lebih dia demam . dah lah family dia baru lepas ditimpa musibah masa balik kampung haritu . lepastu dia demam lama gila . time exam pulak . and sekarang , dia pening teruk sangat sangat . aku rasa otot dia tegang sebab dia terlampau stress . Ya Allah , beratnya dugaan yang kau beri pada nya Ya Allah .  haihhh



 Farid , baca lah doa ni sayang . saya sentiasa doa semoga awak cepat sembuh . saya tak kisah awak takde masa nak layan saya macam selalu , saya cuma nak awak sembuh . jangan lupa makan ubat , ikut nasihat doktor ya sayang :'(

1 komen yang hangat !:

miz ruha said...

moga dia cepat sembuh... :)