Domo-kun Cute

SEVEN DECEMBER 2011 - TIMES SQUARE

haiii , today is EIGHT DECEMBER 2011 . maknanya , semalam lah SEVENTH kan ? HAHA . kayy , semalam aku hangout dekat Times Square . cer teka aku buat apa ? HAHA . semalam kan kan , FIRST DATE aku dengan Diaaa . hoho . aku pergi dengan Eja . owyeahhh :)


cun kan kann ? tau dahhh . HAHA . kay mula mula kitorang gerak Mid Valley . sampai sampai jea terus pergi MCD , breakfast ! tp beli Air jea masing masing . hoho




and then , kitorang pergi Secret Recipe , makan kek . Chocolate Indulgance . sedappp ! HAHA , lepastu , gerak KL Sentral . kononnya nak tunggu Dia and kawan kawan dia lahh kan pastu tetibe jea dorang cakap dah sampai TS dulu . bengang tak bengang lah kan , hoho . ohh ohh , before that , nak tunjuk sikit gambar kitorang masa masuk The Gardens yang belakang Mid tuhh . heee :)





HAHA , kay dahh . bila dorang cakap yang dorang dah sampai TS , aku and Eja pun macam orang gila lah berlari pergi KL Monorail . haisyooo penat tak penat lahh . bila dah sampai , aku tak jumpa Dia dulu . aku jumpa member dia yang a.k.a member aku jugak laa . Ainn and Rudy . ni dorang :)


sakai sikit tapi takpe , SANGAT COMEL !
sambung cerita , aku dengan Dia masa memula tuu . malu malu kucing lahh kan . aku tak jalan dengan dia pun . HAHA acah acah maluuu . pastu pastu , dah lama lama sikit tu okay lahh kan .

aktiviti kitorang . first first , main bowling dulu . aku , Eja and Ainn tak main pun .dorang jea yang main . lupa nak kenalkan . Dia yang aku sebut sebut tu , FARID nama diaa .
and , kawan dia a.k.a bf Ainn . Rudy namanyaa .
last sekali , member baik si Farid , Iezad :) aku suka cari pasal dengan dia . HAHA

haa , lepas main bowling kitorang makan dekat kedai mamak sebelah TS tuu . lepastu , jalan jalan . Sungei Wang , Pavilion . standard lah kan :) after that , OMBAK RINDUU timee ! haha ingatkan syok padahall , BORINGGGGG -,- keluar wayang sebelum cerita habis sebab time tu dah lewat sangat . semua terkejar kejar . lawak gilaaa ! Iezad sampai tertinggal monorail lagi . HAHA

disebabkan terkocoh kocoh masa nak balik tuu , tak sempat nak snap lawa lawa , haihh --' so . yang ni jea mampu dapat . nampak hodoh . HAHA


tapii ada satu gambar ni snap masa dekat bowling . agak cunn lahh . HAHA


rasanyaa , dah panjang sangatlahh aku menaip . hoho . apa yang aku nak cakap is , Farid tuu best sangat ! perfect bg aku wehh . tak pernah rasa happy macam ni bila dengan orang lain :) FARID < AKU SAYANG KAU DOEE ! kbyeeeee sekian dan terima kasih membaca :)

0 komen yang hangat !: